مجله گردشگری

ارائه اطلاعات گردشگری و سفر در مجله گردشگری تاپ تراول

مجله گردشگری

ارائه اطلاعات گردشگری و سفر در مجله گردشگری تاپ تراول

3 مورد از بهترین کافی شاپ های مشهد

مشهد بعد از تهران دومین شهر پراهمیت، بزرگ و پرجمعیت کشور به شمار می رود. این شهر پایتخت معنوی و مذهبی ایران است و همواره به عنوان یکی از توریستی ترین شهرهای ایران مطرح بوده و هست. در طول سال افراد زیادی از شهرهای مختلف کشور و حتی کشورهای دیگر به مشهد سفر می کنند.

خوشبختانه شهر مشهد از نظر امکانات تفریحی و گردشگری دست کمی از پایتخت نداشته و با بهره گیری از امکانات رفاهی و مکان های گردشگری و تفریحی فراوانی که در خود جای داده پتانسیل بالایی برای گردش و تفریح محسوب می شود. در این مقاله از وب سایت تاپ توریست قصد داریم بهترین کافی شاپ های مشهد را معرفی کنیم، مکان هایی که مشهد را به یکی از بهترین شهرها برای شکم گردی و کافه گردی تبدیل کرده اند.

کافه رستوران صامر – Summer Cafe

کافه صامر یکی از کافه های جدید مشهد است که در مدت کوتاهی بسیار محبوب شده است. این کافه زیبا در حاشیه بلوار وکیل آباد واقع شده است. کافه صامر دارای فضای باز بسیار بزرگ و سرسبز و با دکوراسیونی زیبا و خاص می باشد که باعث محبوبیت زیاد آن شده است. همچنین منوی غذایی و نوشیدنی های این کافه بسیار متنوع است. اگر به دنبال کافه ای عالی در مشهد هستید حتما سری به صامر بزنید.

  • آدرس: وکیل آباد، بین بلوار لادن و اقبال لاهوری
  • صفحه اینستاگرام: summercafe.ir
بهترین کافه های مشهد
بهترین کافه های مشهد

کافه آو – Av cafe bakery

کافه آو یکی از کافه های پرطرفدار در حاشیه بلوار وکیل آباد است که بسیار محبوب شده است. این کافه که شعبه جدید خود را به تازگی افتتاح کرده است، نبش وکیل آباد 37 واقع می باشد. یکی از مزیت های آن رفتار عالی پرسنل است.

از مزایای دیگر کافه آو قهوه ها و شیرینی های عالی آن است، این کافه شیرینی های متنوع و بسیار خوشمزه ای سرو می کند. همچنین منوی غذایی کافه آو نیز شامل برگر، پاستا و انواع غذاهای خوشمزه است. این کافه همچنین سرویس بیرون بر ارائه می دهد.

  • آدرس: بلوار وکیل آباد، نبش وکیل آباد 37 (خیابان قائم مقام فراهانی)
  • صفحه اینستاگرام: av.cafebakery

کافه رستوران ویولانژ – ViewLounge Cafe & Restaurant

کافه رستوران ویولانژ یکی از جدیدترین کافه های مشهد است که به دلیل قرارگیری در برج مهر، ویویی زیبا از پارک کوهسنگی را به شما می دهد. این کافه زیبا در طبقه 6 برج مهر کوهسنگی و در فضای تراس واقع شده که تجربه ای متفاوت و عالی به شما می دهد. منوی رستوران شامل صبحانه، منوی غذایی و انواع نوشیدنی های گرم و سرد می باشد.

  • آدرس: مجتمع مهر کوهسنگی، طبقه 6
  • صفحه اینستاگرام: the.viewlounge

منبع : مجله تاپ توریست

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.