مجله گردشگری

ارائه اطلاعات گردشگری و سفر در مجله گردشگری تاپ تراول

مجله گردشگری

ارائه اطلاعات گردشگری و سفر در مجله گردشگری تاپ تراول

بازار قدیم قشم یکی از بهترین مراکز خرید در این جزیره

قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس است. این تنها مشخصه این جزیره زیبا نیست. بلکه به جرات می توان گفت که جزیره قشم جزیره شگفتی هاست. قشم با طبیعت شگفت انگیزش یکی از مهمترین مقاصد گردشگری ایران می باشد. قشم مراکز خرید متعدد و جاهای دیدنی بسیاری دارد. همانطور که می دانید قشم مقصدی عالی برای خرید کردن و گشت و گذار است. در ادامه بهترین مراکز خرید قشم را به شما معرفی می کنیم.

فاصله قشم تا درگهان ۲۰ دقیقه بیشتر نیست. مراکز خرید قشم را که دیدیم، می‌توانیم یک روز را هم برای دیدن از مراکز خرید درگهان اختصاص بدهید. درگهان چند بازار و مجتمع تجاری دارد که عمده‌فروشی و تک‌فروشی می‌کنند. هر چه بخواهیم در این بازارها پیدا می‌شود.

بازار قدیم قشم

این بازار یکی از بازارهای قدیمی شهر قشم و از مهمترین دیدنی های قشم به شمار می‌آید که یک بازار رو باز و گاها در بعضی از قسمت‌ها سقف‌ آن پوشیده است. بازار قدیم قشم مثل همه بازارهای شهرهای ایران، در سال‌های اولیه آغاز به کار خود، برای پاسخگویی به نیازهای اهالی قشم تاسیس شده بود، اما با گذشت زمان امروزه به عنوان یکی از مراکز خرید محبوب گردشگران تبدیل شده است. شما می‌توانید در این بازار کالاهایی همچون پوشاک، ساعت، لوازم خانگی و وسایل خیاطی و هر آنچه که در نقاط مختلف شهر پیدا نمی‌شوند را خریداری کنید.

آدرس بازار قدیم قشم : استان هرمزگان، جزیره قشم، خیابان امام خمینی، میدان جهاد

بهترین مراکز خرید قشم

منبع مقاله : https://toptourist.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.