مجله گردشگری

ارائه اطلاعات گردشگری و سفر در مجله گردشگری تاپ تراول

مجله گردشگری

ارائه اطلاعات گردشگری و سفر در مجله گردشگری تاپ تراول

رپورتاژ گردشگری

مجله گردشگری تاپ تراول یکی از بهترین رسانه های اینترنتی جهت آشنایی کاربران با جاهای دیدنی تهران و مسجد نصیرالملک و هتل عباسی اصفهان که یکی از بهترین هتل های ایران می باشد و معرفی جاهای دیدنی استانبول یکی از پر طرفدار ترین مقصد های گردشگری است  nasir ol molk mosque هتل های تهران

جاهای دیدنی کیش

در این مقاله شما کاربران عزیز را با جاهای دیدنی کیش و بهترین مکان های دیدنی کیش آشنا خواهیم کرد پس در ادامه با ما همراه باشید

کیش یکی از سرسبزترین جزایر خلیج فارس می باشد که در دو دهه اخیر بیش از دو هزار هکتار از زمین های جزیره جنگل کاری شده است. بیشتر جاهای دیدنی جزیره کیش شگفت انگیز است که طبیعت درطی سالهای طولانی آن را بوجود آورده و با دست بشر تغییراتی در آن ایجاد شده ‌است. از جاذبه های گردشگری کیش سواحل ماسه‌ای، اسکله تفریحی، جاده کرانه، پیست دوچرخه سواری، شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره،کشتی یونانی، روستای باغو، ورزشهای دریایی کیش، درخت لور، گذر هنرمندان، نخلستان باغ بهشت، پارک دلفین، بوستان آهوان، پایاب کیش، مجموعه آوای خلیج فارس،مجموعه آکواریوم، آب انبار مجموعه ورزشی المپیک با انواع زمین های ورزشی فوتبال، تنیس، استخر، والیبال، بسکتبال، شطرنج، اسکواش، بیلیارد، بولینگ مریم و دها مکان دیدنی دیگر می توان یاد کرد. در ادامه مواردی از این جاذبه های گردشگری کیش توضیح داده می شود.در این بخش جاهای دیدنی کیش را به شما معرفی می کنیم.

  ادامه مطلب ...

بهترین جاهای دیدنی دبی

بهترین جاهای دیدنی دبی

دبی، با معماری های بسیار زیبا و منحصربه فرد، خطوط هوایی فوق العاده، مناظر هنری زیبا و مدرن بیشتر شبیه شهر شانگهای است. برخلاف شایعه های موجود در مورد این شهر، دبی فرهنگ غنی دارد که بیشتر آن قابل لمس و دیدنی نیست.<** ادامه مطلب... **>

فرهنگ این شهر به عرب های بیابان نشین می رسد. مردم این منطقه، پیشینه غنی در داستان سرایی، شعر، موسیقی، رقص و شکار دارند.دبی یکی از مقاصد گردشگری گرمسیری، در امارات متحده‌ی عربی است و از آنجا که به ایران هم نزدیک است، معمولا به عنوان محلی برای گذراندن تعطیلات در فصول سرد سال یا نوروز مورد استقبال ایرانیان واقع شده است. این شهر سرشار از بیابان‌های وسیع و زیباست که امروزه با وجود ساختمان‌های مرتفع، معماری مدرن و مراکز خرید مجلل، به یکی از امیرنشینان مهم، و بندری برای تجارت و گردشگری تبدیل شده است.

قاب دبی (Dubai Frame) یکی از دیدنیهای جدید دبی

با شهرگردی در دبی شروع کنیم و به قاب دبی (DUBAI FRAME) برویم، چون جدیدترین شاهکار گردشگری دبی این دو برج 150 متری‌ هستند که در آخرین طبقه توسط یک پل شیشه‌ای به هم وصل شده‌اند.
با آسانسور بالا رفته تا به پل شیشه‌ای برسید و روی آن قدم بگذارید؛ اینجا 150 متر از دبی بالاتر است. منظره‌ای حیرت‌آور خواهید دید که سال‌ها در یادتان خواهد ماند. به طبقه هم‌کف قاب دبی بروید و از موزه‌ای که تغییرات شهر، از یک دهکده ماهی‌گیری به مقصد گردشگری را نشان می‌دهد بازدید کنید. قاب دبی در زبیل پارک قرار دارد و همه روزه از 10 صبح تا 7 شب باز است. ورودیه برای بزرگسالان 50 درهم، برای کودکان 20 درهم و برای سالمندان رایگان است.

جاهای دیدنی دبی
جاهای دیدنی دبی

برج خلیفه (Burj Khalifa) از مکان های دیدنی دبی

تا چند سال پیش، برج خلیفه، بزرگ‌ترین آسمان‌خراش دنیا محسوب می‌شد. برجی با ارتفاع ۸۲۹٫۸ متر که ساخت آن در سال ۲۰۰۴ آغاز شد و افتتاح آن در سال ۲۰۱۰ بود و برای منظورهای مختلف، مورد استفاده قرار می‌گیرد. تصاویر دیدنی دبی این ساختمان عظیم الجثه ۱۶۰ طبقه ای، شامل ۳۰۰ خانه مسکونی، ۹ هتل و شرکت‌های تجاری و مکان‌های تفریحی است و علاوه بر محلی برای کسب درآمد، مکانی برای گشت و گذار توریست‌ها نیز محسوب می شود. یکی از بارزترین نشانه‌های این برج، استفاده از طاق در نمای آن است که از ایده طرح‌های اسلامی بهره برده است.